11 januari 2017

flytt?

med en huvudvärk som liksom vandrar från vänster axel upp som en regnbåge över huvudet så har jag då suttit och till slut gjort slag i saken. Jag vet att jag inte borde alls, jag borde satsa på att bli bra. Vet ni att folk kan bli av med sjukskrivning för att de kan skriva blogg!? Men vist en del har ju det som jobb och lever på, men så har det där med bloggar liksom inte kommit in i finrummet rätt länge och man vet inte riktigt hur man ska hantera det eller förhålla sig till det. 

Så jag kommer skynda långsamt om jag nu skyndar alls? Jag har ju sagt länge att jag ska göra saker med denna bloggen också. Men när livet skiter sig grövt så är kanske inte bloggandet prio ett!? 

Jag finns på  http://nouw.com/mejassammelsurium har jag tänkt. 

Väl mött och skynda lååååååååångsamt!!!






0201084921

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar